Після вивчення цього наступного модуля я зрозумів
основні вимоги до навчальних цілей, які ставить учитель перед своїми учнями. Це
передусім визначення конкретних знань та умінь учнів, наголошення на розвиток
вмінь та навичок, які відповідають вимогам 21-го століття, розвиток навичок
мислення вищого рівня. А також – мати визначені конкретні цілі, аби повно і
адекватно оцінити діяльність учнів. Цей модуль продовжив і поглибив те, про що
йшлося в попередніх. Тут йдеться вже ближче до створення власне
проекту.
Я для себе відкрив основні чи то вимоги, чи то
правила спонукання дослідницької діяльності учнів. Основним
спонукальними чинниками, на мою думку, є запитання. Щоби підштовхнути учнів до
пошуку їм необхідно задати конкретні запитання, відповідаючи на які вони
зможуть провести своє дослідження. Більш конкретно тут йшлося про ролі, що
дійсно дало змогу замислитися, а як же оптимально розподілити ролі?
Немає коментарів:
Дописати коментар