вівторок, 6 лютого 2018 р.

Рефлексія. Модуль 3

Після вивчення цього наступного модуля  я зрозумів основні вимоги до навчальних цілей, які ставить учитель перед своїми учнями. Це передусім визначення конкретних знань та умінь учнів, наголошення на розвиток вмінь та навичок, які відповідають вимогам 21-го століття, розвиток навичок мислення вищого рівня. А також – мати визначені конкретні цілі, аби повно і адекватно оцінити діяльність учнів. Цей модуль продовжив і поглибив те, про що йшлося в попередніх.  Тут йдеться вже ближче до створення власне проекту. 
Я для себе відкрив основні чи то вимоги, чи то правила  спонукання дослідницької діяльності учнів. Основним спонукальними чинниками, на мою думку, є запитання. Щоби підштовхнути учнів до пошуку їм необхідно задати конкретні запитання, відповідаючи на які вони зможуть провести своє дослідження. Більш конкретно тут йшлося про ролі, що дійсно дало змогу замислитися, а як же оптимально розподілити ролі?

Немає коментарів:

Дописати коментар