вівторок, 6 лютого 2018 р.

Рефлексія. Модуль 10

Наступний прослуханий та вивчений мною модуль допоміг мені розібратися з плануванням. Насамперед з плануванням впровадження проекту. Це планування включає в себе планування на різних етапах реалізації навчального проекту – від формулювання теми та мети, підбору матеріалу, до дослідницької діяльності учнів власне у процесі розробки проекту, та в процесі захисту – тобто створенні презентації та ін.
Останнім етапом моєї роботи на тренінгу – було завершення створення навчального проекту та остаточного формування портфоліо. Я доробив усі документи, зберіг їх, вони, безсумнівно, допоможуть мені у моїй подальшій педагогічній діяльності, допоможуть оптимально організовувати роботу, оцінювання, спрямовувати та мотивувати учнів.
Я послухав захист проектів колегами, і зробив висновок, що проектів, які зацікавлять та спонукають учнів, є безліч. Вони різногалузеві,  торкаються різноманітних проблем, тем та сфер діяльності, але всі є актуальними.
Тренінг був проведений хоча і в шаленому темпі, але на високому рівні. Я для себе відкрив декілька нових ресурсів, а також набув багато навичок педагогічної майстерності, і це все планую активно застосовувати у повсякденному та професійному житті, вдосконалювати ці системи, продовжувати навчатися.

Дописуючи цю останню рефлексію, я бажаю  всім учасникам тренінгу "INTEL® Навчання для майбутнього" творчого натхнення та удачі в їх діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар